Let op: douanevertraging kan pre-order levering vertragen.
Let op: douanevertraging kan pre-order levering vertragen.
General Terms and Conditions
Your privacy is very important to EKbeauty. We therefore adhere to the Privacy Act. This means that your data is safe with us and that we always use it properly. In this privacy statement, we explain what we do with the information we learn about you at the www.ekbeauty.be webshop.
If you have any questions, or want to know exactly what we keep of you, please contact Ekbeauty.
Use of personal data
When using our web store, we receive the following information about you:
Name, address and city
Phone number
Billing address
Email address
Payment details
IP address
The law calls this "personal data" and says we may only use it if we explain exactly why and for what reason. You can read this below.
We do not give your personal data to other companies or agencies, except when this is necessary for the web store or when the law says that it must. An example is that we may report to the police if fraud is suspected.
Your account
Some parts of our web store require you to register first. You must then provide information about yourself and choose a user name. With this information we create an account, where you can log in with this user name and a password of your choice. We save this information so you do not have to fill it in again and again and so we can contact you more easily if necessary.
We keep this information for as long as your account exists. You can edit information through your account whenever you want.
Order processing
When you place an order with us, we use your personal data to be able to process it properly. We may give your personal data to our delivery service to deliver the order to you. We also receive information about your payment from your bank or credit card company.
We keep this information as long as necessary to complete the order, and then until the warranty expires. Some information we keep longer because the law requires it. For example, we must keep proof of your purchase and your invoice for seven years from the Internal Revenue Service.
Retourneren & Servicekosten
Bij het retourneren van een pakket wordt 5% van het volledige bedrag van het pakket in rekening gebracht als servicekosten. Deze kosten dekken administratieve verwerking en eventuele transactiekosten. Het resterende bedrag wordt terugbetaald na ontvangst en controle van het geretourneerde pakket, als er verzendkosten is betaald wordt deze ook afgetrokken van het volledig bedrag.
Hier is een verduidelijkte en beknopte versie van de algemene voorwaarden voor het verplaatsen, annuleren of niet komen opdagen bij een afspraak:
Algemene Voorwaarden voor Afspraken
Verplaatsen of Wijzigen van Afspraken
Tot 48 uur voor de behandeling: U kunt uw afspraak kosteloos verplaatsen of wijzigen via e-mail.
Binnen 24 uur voor de behandeling: Bij annulering of wijziging binnen 24 uur wordt 50% van de behandelingsprijs in rekening gebracht. U kunt de andere 50% gebruiken voor een nieuwe afspraak binnen 30 dagen, mits het voorschot al betaald is.
Geen terugbetaling van voorschot: Het voorschot wordt niet terugbetaald, maar kan verplaatst worden naar een nieuwe afspraak binnen 30 dagen.
No-show en Te Laat Komen
Niet verschijnen: Als u niet op uw afspraak komt, wordt het volledige bedrag van de behandeling in rekening gebracht, plus een boete van €20 per 30 minuten van de gereserveerde tijd.
Being late: Als u te laat bent, wordt de behandelingsduur ingekort, maar de kosten voor de volledige behandeling worden wel aangerekend. De schoonheidsspecialiste bepaalt of de behandeling alsnog door kan gaan.
Annulering van Afspraken
In geval van ziekte: verwittig ons dan zo snel mogelijk vie e-mail. Hou er echter rekening mee dat je bij een annulatie van minder dan 48 uur je voorschot in rekening wordt gebracht.
Annuleer je minder dan 24 u op voorhand? Of kom je niet opdagen voor je afspraak? Dan zijn wij helaas genoodzaakt om de volledige behandeling in rekening te brengen, ongeacht de reden (ziekte, corona, panne…).
Als je tijdig (minstens 48 uur op voorhand) annuleert, dan kan je het betaalde bedrag gebruiken voor een nieuwe afspraak. Er worden geen voorschotten terugbetaald.
Gift Certificates
Geldigheid: Cadeaubonnen zijn 1 jaar geldig.
Annuleren met Cadeaubon: Als u binnen 48 uur annuleert, vervalt de cadeaubon.
Cadeaubon niet aanwezig: Indien u zonder cadeaubon komt, wordt de behandeling alsnog in rekening gebracht.
Cadeaubon met naam: Als de cadeaubon met uw naam niet meer geldig is, kan deze niet meer gebruikt worden.
Aantal Wijzigingen
Afspraken kunnen maximaal twee keer gewijzigd worden. Na twee wijzigingen wordt het voorschot ingetrokken, of worden er extra transactie- of administratiekosten van €35 in rekening gebracht.
Behandelingsduur
Being late: Als u te laat komt, kan de behandeling ingekort worden. De volledige kosten van de behandeling worden echter altijd aangerekend, zelfs als de behandeling niet volledig kan worden uitgevoerd.
Belangrijk:
Alle annuleringen en wijzigingen moeten per e-mail worden doorgegeven.
Bij niet-naleving van de voorwaarden kunnen verdere stappen worden ondernomen.
Deze versie biedt duidelijke en beknopte informatie over de annulerings- en wijzigingsvoorwaarden. Laat het me weten als je verdere aanpassingen wilt maken!
Advertising
We would like to send you advertising about offers and new products or services. We do this by:
by email
via social media
You may object to this advertising at any time. Every email contains an unsubscribe link. You can block us or use the unsubscribe option.
Contact form and niewsletter
You can use the contact form to ask us questions or make requests. In order to do so, you must provide certain information. We will keep this information until we are sure that you are satisfied with our response and six months thereafter. This way we can easily retrieve the information in case of follow-up questions. It also allows us to train our customer service to be even better.
You can subscribe to our newsletter. It contains news, tips and information about our products and services. You can cancel your subscription at any time. Every newsletter contains an unsubscribe link. You can also do this through your account. Your email address will only be added to the list of subscribers with your permission.
Sharing data with third parties
Under no circumstances will we give your personal data to other companies or institutions, except if this is necessary for our web store or if we are legally obliged to do so (for example, if the police demand this in case of suspected crime).
Some partners are located outside the European Union. Social media buttons are included in our webshop. The operators of these services use these buttons to collect your personal data.
Cookies
Our web store uses cookies. Cookies are small files in which we can store information so that you do not have to fill it in every time. But they also allow us to see that you are visiting us again.
When you visit our web store for the first time, we show a message explaining cookies. If you continue to use our web store, we will assume that you do not object to the cookies.
You can disable cookies through your browser, but some things in our webstore will not work properly then.
Met andere bedrijven die cookies plaatsen hebben wij afspraken gemaakt over het gebruik van de cookies. Toch hebben wij geen volledige controle op wat zij zelf met de cookies doen. Lees dus ook hun privacy verklaringen.
Security
Security of personal data is of great importance to us.
Links
The website and webshop of Ek Beauty may contain hyperlinks to other websites. These websites may operate completely independently of EkBeauty, without Ek Beauty having any control over these website(s). Ek Beauty shall never be liable for the content of the information provided or obtained by or through these websites. Nor shall Ek Beauty be liable for any other use of these websites.
Changes to this privacy statement
When our web store changes, we naturally have to update the privacy statement as well. So always pay attention to the date above and check regularly for new versions. We will do our best to announce changes separately as well.
Access and change your data
If you have any questions or want to know what personal data we hold about you, you can always contact us. See the contact details below.
You have the following rights:
get an explanation of what personal data we have and what we do with it
access to the exact personal data we hold
having errors corrected
to have outdated personal data removed
withdrawal of consent
object to a particular use
Please make sure that you always clearly state who you are, so that we can be sure that we are not modifying or deleting data from the wrong person.
Filing a complaint
If you feel that we are not helping you in the right way, you have the right to file a complaint with the regulator. This is called the Personal Data Authority.
REPAYMENT/ CHANGING YOUR MIND
Individual results, time frame and healing + achieving results may vary from client to client. It is the client's responsibility to maintain his/her skin at home through efficient and recommended home products, also to follow the advice given the day of treatment (aftercare form + verbal advice). Refunds are NOT accepted for dissatisfaction/ changing your mind about treatments, services or products. You pay for reserved time, product use and all other expenses applicable to your offered treatment. Refunds will NOT be made for any reason (including: sudden allergies, skin reactions, results not achieved,...). If you find a purchased product defective, we will provide you with a new product or issue a refund, provided you return the defective product to us. This has to be done in person (on site) or by post (Bpost, with insurance on shipping!), the expenses for shipping by post are for the customer. The right of withdrawal is valid for 14 days and only for purchases made through the webshop. This also applies to the KUUR sessions, package is purchased and opened.
