Algemene voorwaarden

Je privacy is voor EKbeauty van groot belang. Wij houden ons dan ook aan de privacywet. Dit betekent dat je gegevens veilig bij ons zijn en dat wij ze altijd netjes gebruiken. In deze privacyverklaring leggen we uit wat we bij de webwinkel www.ekbeauty.be allemaal doen met informatie die we over jou te weten komen.

Als je vragen hebt, of wilt weten wat we precies van jou bijhouden, neem dan contact op met Ekbeauty.

Gebruik van persoonsgegevens
Bij het gebruiken van onze webwinkel krijgen wij de volgende informatie over jou:

  • Naam, adres en woonplaats

  • Telefoonnummer

  • Factuuradres

  • Emailadres

  • Betalingsgegevens

  • IP-adres

De wet noemt dit ‘persoonsgegevens’ en zegt dat we die alleen mogen gebruiken als we precies uitleggen waarom en met welke reden. Dit lees je hieronder.

Wij geven je persoonsgegevens niet aan andere bedrijven of instanties, behalve als dat nodig is voor de webwinkel of als de wet zegt dat dat moet. Een voorbeeld is dat we bij een vermoeden van fraude aangifte mogen doen bij de politie.

Je account
Bij bepaalde onderdelen van onze webwinkel moet je je eerst registreren. Je moet dan informatie over jezelf opgeven en een gebruikersnaam kiezen. Daarmee maken wij een account, waarop je kunt inloggen met die gebruikersnaam en een zelfgekozen wachtwoord. Wij bewaren deze informatie zodat je ze niet steeds opnieuw in hoeft te vullen en zodat we je makkelijker kunnen benaderen als dat nodig is bij de webwinkel.

We bewaren deze informatie zo lang als je account bestaat. Je kunt via jouw account informatie aanpassen wanneer je dat wilt.

Afhandelen bestelling
Wanneer je bij ons een bestelling plaatst, gebruiken wij je persoonsgegevens om deze netjes af te kunnen handelen. Wij mogen je persoonsgegevens dan aan onze bezorgdienst geven om de bestelling bij jou te laten bezorgen. Ook krijgen wij informatie over je betaling van je bank of creditcardmaatschappij.

We bewaren deze informatie zo lang als nodig is om de bestelling af te handelen, en daarna totdat de garantie is verstreken. Sommige informatie bewaren wij langer omdat dat van de wet moet. Wij moeten bijvoorbeeld bewijs van je aankoop en je factuur zeven jaar bewaren van de Belastingdienst.

Reclame
Wij willen jou graag reclame sturen over aanbiedingen en nieuwe producten of diensten. Dit doen wij:

  • per e-mail

  • via social media

Je kunt op ieder moment bezwaar maken tegen deze reclame. Elke e-mail bevat een afmeldlink. Je kunt ons blokkeren of de afmeldoptie gebruiken.

 

Contactformulier en nieuwsbrief
Met het contactformulier kun je ons vragen stellen of aanvragen doen. Daarbij moet je bepaalde informatie invullen. Deze bewaren wij tot we zeker weten dat je tevreden bent met onze reactie en zes maanden daarna. Zo kunnen we bij vervolgvragen de informatie er makkelijk bij pakken. Ook kunnen we zo onze klantenservice trainen om nog beter te worden.

Je kunt je abonneren op onze nieuwsbrief. Hierin lees je nieuwtjes, tips en informatie over onze producten en diensten. Dit abonnement kun je op ieder moment opzeggen. Iedere nieuwsbrief bevat een afmeldlink. Via je account kun je dit ook doorgeven. Je e-mailadres wordt alleen met je toestemming toegevoegd aan de lijst van abonnees.

Delen van gegevens met derden
Wij geven je persoonsgegevens onder geen voorwaarde aan andere bedrijven of instellingen, behalve als dat nodig is voor onze webwinkel of als wij dat wettelijk verplicht zijn (bijvoorbeeld als de politie dat eist bij een vermoeden van een misdrijf).

Sommige partners zijn gevestigd buiten de Europese Unie. In onze webwinkel zijn social media buttons opgenomen. Hiermee verzamelen de beheerders van deze diensten je persoonsgegevens.

Cookies
Onze webwinkel gebruikt cookies. Cookies zijn kleine bestandjes waar we informatie in kunnen opslaan zodat je die niet steeds hoeft in te vullen. Maar we kunnen er ook mee zien dat je ons weer bezoekt.

Wanneer je onze webwinkel voor het eerst bezoekt, tonen wij een melding met uitleg over cookies. Als je daarna onze webwinkel verder gebruikt, nemen wij aan dat je geen bezwaar hebt tegen de cookies.

Je kunt via je browser het plaatsen van cookies uitschakelen, maar sommige dingen van onze webwinkel werken dan niet goed meer.

Met andere bedrijven die cookies plaatsen hebben wij afspraken gemaakt over het gebruik van de cookies. Toch hebben wij geen volledige controle op wat zij zelf met de cookies doen. Lees dus ook hun privacyverklaringen.

Verhindering of Afspraak annuleren

U kunt uw afspraak binnen 48 uur voor de behandeling kosteloos verplaatsen of wijzigen zodat de gereserveerde tijd kan worden ingeboekt door een andere klant. Deze is dan enkel via E-MAIL.

Wanneer U binnen 24 uur voor de behandeling afzegt of wil verplaatsen wordt er 50% aangerekend van de behandeling. Wij begrijpen best dat U kunt verhinderd worden door ziekte e.d. daarom geven wij U de kans om een nieuwe afspraak te maken die valt binnen de 30 dagen en dient U slechts de andere 50% te betalen. (Mits de eerste 50% reeds betaald is.)
Dus de betaling ( voorschot ) word nooit teruggegeven want die datum was gereserveerd voor u.
U kunt dus je bedrag verplaatsen. En niet annuleren.

Als U de afspraak niet na komt zal de minimum volledige behandeling in rekening worden gebracht.

+ het betaalde bedrag van je afspraak en als boete per tijdsblok nog €20 per 30 minuten.

Je hebt 12 tot 24 uur de tijd om je geannuleerde afspraak die je op TIJD hebt geannuleerd om te verplaatsen.

Houdt a.u.b. rekening mee dat als U een afspraak op woensdag heeft en deze wilt annuleren, moet U dit uiterlijk maandagvoormiddag te melden!

ANNULATIE DAG ZELF, word er NOOIT het bedrag van de betaling  teruggegeven, het gereserveerde uur en tijd is dan vrij en kan niemand boeken, als u 48 uur op voorhand annuleert mag u altijd u voorschot in 30 dagen inruilen. Maar dan krijg je geen boete!

VOORSCHOT OF BETALING word automatisch ingetrokken +  behandeling ( minimum wordt mee ingetrokken ) BIJ LAST MINUTE ANNULATIE.Ongeacht welke reden ( ziekte, geen oppas, etc)

Dit kan enkel via e-mail en niet via SOCIAL MEDIA etc
Gelieve deze voorwaarden te respecteren. Zo niet nemen wij verdere stappen.

CORONA ? Moet jij in quarantaine? dat is UW verantwoordelijkheid en niet die van ons wij hebben er niets mee te maken!! En verlies jij je voorschot of betaling.

Het is een slechte tijd voor iedereen.

Een afspraak niet tijdig geannuleerd of niet komen opdagen en geen voorschot betaald? betaal je de volgende sessie €50 boete!

Als er elke dag 10 mensen gaan bellen van we moeten in quarantaine ? Dan moeten we niet meer werken.

Bij een afspraak die je wilt wijzigen of verplaatsen dien je 48 uur op voorhand te doen.

Je kan je geplande afspraak max 2x wijzigen. na meerdere wijzigingen word de voorschot ingetrokken of €35 transactie kosten bijgerekend.

Cadeaubonnen

Heb jij een cadeaubon? Dan kan jij via onze email adress info@ekbeauty.be een afspraak maken.

annuleer jij minder dan 48u jou afspraak dan is je cadeaubon vervallen.

Kom je zonder je cadeaubon naar je afspraak? Dan betaal je deze afspraak. 
Wij voeren geen behandelingen uit zonder cadeaubonnen. 
geen cadeaubon = geen behandeling 

cadeaubon met je naam is dan niet meer gebruikbaar. 

ELKE CADEAUBON IS 1 JAAR GELDIG.

bon die niet meer geldig is kan je niet meer gebruiken. 

1 of 2 dagen later ook niet je kan voor je datum een afspraak boeken.

 

Te laat komen

Mocht u dus te laat komen op uw afspraak dan gaat deze tijd helaas van de behandelingsduur af. De kosten voor een volledige behandeling worden echter wel aangerekend.

In het geval U te laat bent is het ter beoordeling van de schoonheidsspecialiste of de behandeling nog wel door kan gaan. Indien de behandeling geannuleerd moet worden, worden de kosten voor een volledige behandeling wel berekend. 

Analyse gegevens
Wij gebruiken analysetools zoals bijvoorbeeld Google Analytics om bij te houden hoe bezoekers onze webwinkel gebruiken. Wij hebben een verwerkersovereenkomst met deze partij gesloten. Daarin staan strikte afspraken te maken over wat zij mogen bijhouden.

Beveiliging
Beveiliging van persoonsgegevens is voor ons van groot belang.

Links

De website en webshop van Ek Beauty kunnen hyperlinks naar andere websites bevatten. Deze websites kunnen geheel onafhankelijk van EkBeauty opereren, zonder dat Ek Beauty ook maar enige zeggenschap over deze website(s) heeft. Ek Beauty is nimmer aansprakelijk voor de inhoud van de informatie die wordt verstrekt of verkregen door of via deze websites. Evenmin is Ek Beauty aansprakelijk voor enig ander gebruik van deze websites.

Wijzigingen in deze privacyverklaring
Wanneer onze webwinkel wijzigt, moeten wij natuurlijk ook de privacyverklaring aanpassen. Let dus altijd op de datum hierboven en kijk regelmatig of er nieuwe versies zijn. Wij zullen ons best doen wijzigingen ook apart aan te kondigen.

Inzage en wijzigen van je gegevens
Als je vragen hebt of wilt weten welke persoonsgegevens wij van jou hebben, kun je altijd contact met ons opnemen. Zie de contactgegevens hieronder.

Je hebt de volgende rechten:

  • uitleg krijgen over welke persoonsgegevens we hebben en wat we daarmee doen

  • inzage in de precieze persoonsgegevens die we hebben

  • het laten corrigeren van fouten

  • het laten verwijderen van verouderde persoonsgegevens

  • intrekken van toestemming

  • bezwaar maken tegen een bepaald gebruik

Let op dat je altijd duidelijk aangeeft wie je bent, zodat we zeker weten dat we geen gegevens van de verkeerde persoon aanpassen of verwijderen.

Klacht indienen
Als je vindt dat wij je niet op de juiste manier helpen, dan heb je het recht om een klacht in te dienen bij de toezichthouder. Deze heet de Autoriteit Persoonsgegevens..

 

TERUGBETALING/ VAN GEDACHTEN VERANDEREN
Individuele resultaten, tijdsspanne en genezing + behalen van resultaten kunnen variëren per klant. Het is de klant zijn/haar verantwoordelijkheid om zijn/haar huid thuis te onderhouden door middel van efficiënte en aangeraden thuis producten, ook om het gegeven advies op te volgen de dag van de behandeling (nazorg formulier + mondeling advies). Terugbetalingen worden NIET geaccepteerd voor ontevredenheid/ het van gedachten veranderen van behandelingen, services of producten. Je betaalt voor de gereserveerde tijd, product gebruik en alle andere onkosten die van toepassing zijn voor je aangeboden behandeling. Terugbetalingen zullen NIET uitgevoerd worden voor eender welke reden (inclusief: plotse allergieën, reacties op de huid, niet behaalde resultaten,…). Wanneer je een aangekocht product defect aantreft, zullen we je een nieuw product bezorgen of een terugbetaling uitvoeren, mits je het defecte product terug bezorgt aan ons. Dit dient persoonlijk te gebeuren (op locatie) of per post (Bpost, met verzekering bij verzending!), de onkosten voor het verzenden per post zijn voor de klant. Het herroepingsrecht geldt 14 dagen én enkel voor aankopen die via de webshop gebeurden. Deze geldt ook voor de KUUR sessies, pakket is aangekocht en geopend.